لوگو هایپر تاسیسات روستا
۰

خرید لوله و اتصالات گاز در انزلی

لوله گازی در فروشگاه تاسیسات روستا بندر انزلی

قیمت لوله گاز بندر انزلی و استان گیلان

انزلی، شهری در استان گیلان است که به علت شرایط آب و هوایی ویژه آن از جمله رطوبت بالا، نیازمند استانداردهای متفاوتی در انتخاب ضخامت لوله گازی است. در این مقاله، به بررسی انواع لوله گاز، استاندارد تعیین شده توسط نظام مهندسی برای ضخامت لوله گازی در انزلی و همچنین معرفی مرکز خرید و فروش لوله و اتصالات گازی در این شهر پرداخته ایم.

معرفی کلی لوله گاز

لوله های فلزی کاربرد گسترده ای در شبکه گازرسانی منازل، مراکز مسکونی و تجاری دارند. این لوله ها به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند: لوله گازی درزدار، لوله مانیسمان یا بدون درز و لوله گازی مانیسگاز یا API.

انواع لوله گازی

لوله گازی درزدار از ورق های فولادی در ضخامت های گوناگون تولید می شود و به واسطه جوش به دیگر اتصالات متصل می گردد. لوله مانیسمان فاقد هرگونه درز بوده و از آلیاژ قوی تری ساخته شده که باعث طول عمر و مقاومت بالاتر آن می شود. لوله گازی مانیسگاز نیز استحکام و مقاومت بالاتری نسبت به لوله های درزدار دارند و با استفاده از ورق API 5L تولید می شوند.

ضخامت لوله گاز استاندارد

استاندارد تعیین شده توسط نظام مهندسی گیلان برای خرید لوله گاز انزلی برای ضخامت لوله گازی به تفکیک سایز لوله به شرح زیر است:

  • لوله گاز سایز 1/2 اینچ: ضخامت 2.5 میلی متر
  • لوله گاز سایز 3/4 اینچ: ضخامت 2.5 میلی متر 
  • لوله گاز سایز 1 اینچ: ضخامت 2.8 و 3 میلی متر
  • لوله گاز سایز 1 1/4اینچ: ضخامت 2.8 و 3 میلی متر
  • لوله گاز سایز 1 1/2 اینچ: ضخامت 2.8 و 3 میلی متر
  • لوله گاز سایز 2 اینچ: ضخامت 3.2 و 3.5 میلی متر
  • لوله گاز سایز 2 1/2اینچ: ضخامت 3.5 میلی متر
  • لوله گاز سایز 3 اینچ: ضخامت 3.5 میلی متر
  • لوله گاز سایز 4 اینچ: ضخامت 4 میلی متر

خرید و قیمت لوله گاز انزلی

انتخاب درست ضخامت لوله گازی بر اساس استانداردهای نظام مهندسی، برای حفظ ایمنی و کارایی سیستم های گازرسانی  و گازکشی ساختمان انزلی بسیار مهم است. در این راستا، فروشگاه روستا به عنوان مرکز فروش لوله و اتصالات گازی در انزلی و استان گیلان، با ارائه محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای ساخت و ساز، می تواند به تامین نیازهای سازندگان، پیمانکاران و  مصارف گازی خانگی، در این زمینه کمک کند. همچنین امکان دریافت قیمت آنلاین لوله های مختلف از جمله لوله گاز مانیسمان اهواز یا لوله سپاهان در این فروشگاه وجود دارد.

ارسال لیست خرید

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

خرید لوله و اتصالات آب در تاسیسات روستا

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید