لوگو هایپر تاسیسات روستا
۰

لوله گاز در رشت | اردیبهشت 1403

لوله گازی در فروشگاه تاسیسات روستا رشت

خرید لوله گاز در رشت

انتخاب درست لوله پروفیلی برای مصارف گازرسانی به عوامل مختلفی مانند نوع کاربری ساختمان، شرایط آب و هوایی و درنهایت استاندارد های نظام مهندسی. استان گیلان و شهر رشت به علت رطوبت بالا استاندارد های متفاوت تری را در ارتباط با انتخاب ضخامت لوله گازی نیاز دارد. در این مقاله به بررسی استاندارد های نظام مهندسی لوله گازی در رشت می پردازیم.

انواع لوله گاز

لوله های فلزی در مصارف گازرسانی از کاربرد بالایی برخوردار هستند. به طور کلی لوله های فلزی که در شبکه گاز منازل و یا مراکز مسکونی و تجاری استفاده می شود به ۳ دسته تقسیم می گردد:

  • لوله گازی درزدار
  • لوله مانیسگاز یا API
  • لوله گازی مانیسمان یا بدون درز

 

لوله گازی درزدار چیست؟

لوله گازی درزدار نوعی از لوله آهنی است که از خم کردن و جوش دادن ورق های فولادی در ضخامت های گوناگون تولید می شود. به دلیل پوشش سیاه رنگ روی سطح این لوله، نام دیگر آن لوله سیاه درزدار است. لوله گازی درزدار به واسطه جوش به دیگر اتصالات جوشی متصل می گردد و از سایز ۱/۲ تا ۴ اینچ در لوله کشی گازرسانی کاربرد دارد.

درباره لوله گازی مانیسمان

لوله مانیسمان یا لوله بدون درز در پروژه های بزرگ عمرانی و ساختمانی مورد استفاده واقع می شود. فرآیند ساخت این لوله از طریق خالی کردن بخش میانی شمش های فولادی صورت می گیرد. لوله مانیسمان هیچ گونه درزی ندارد و از آلیاژ قوی تری ساخته شده، همین امر باعث طول عمر و مقاومت بالاتر نسبت به لوله های درزدار می شود. 

معرفی لوله گازی مانیسگاز یا API

لوله های گازی مانیسگاز یا به اصطلاح لوله گازی توکار از استحکام و مقاومت بالاتری نسبت به لوله های درزدار ساده برخوردارند. در ساخت این لوله از ورق API 5L استفاده شده که لوله مانیسگاز را برای مصارف دفنی و توکار مناسب می سازد. در لیست زیر به ضخامت و وزن شاخه های لوله گازی مانیس گاز اشاره شده است:

ضخامت مورد تایید لوله گازی نظام مهندسی در شهر رشت چقدر است؟

انتخاب درست ضخامت لوله گازی برای تایید نظام مهندسی و حفظ ایمنی لوله کشی گازرسانی در پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است. در لیست زیر به ضخامت های مورد تایید لوله در استاندارد لوله کشی گاز در شهر رشت اشاره شده است: 

 

استاندارد ضخامت لوله گازی در رشت

سایز لوله1/23/4111/411/2221/234
ضخامت مورد تایید2.5 میل2.5 میل2.8 و 3 میل2.8 و 3 میل2.8 و 3 میل3.2 و 3.5 میل3.5 میل3.5 میل4 میل

 

خرید لوله‌ رشت

در نهایت، پس از بررسی ویژگی ‌ها و ملاحظات مورد نیاز، می ‌توان به انتخاب و خرید لوله ‌های مناسب برای نیازهای خود پرداخت. انتخاب از بین انواع مختلف لوله ‌ها و اطمینان از کیفیت و استانداردهای لازم، می ‌تواند به بهبود عملکرد و کارایی سیستم‌ ها و وسایل مختلف کمک کند.

خرید لوله و اتصالات فروشگاه روستا رشت

با خرید لوله گاز و اتصالات گازی از فروشگاه روستا، می توانید مطمئن باشید که لوله ‌ها دارای استانداردهای لازم برای انتقال گاز هستند. همچنین مقاومت آن در برابر فشار و دما مورد تایید تمامی استانداردهای ساخت و ساز است.

هایپر تاسیسات روستا، فروشگاه لوله و اتصالات رشت است که می توانید برای دریافت قیمت آنلاین لوله و اتصالات با مجموعه در تماس باشید. دریافت قیمت لوله به نرخ روز رشت، شامل قیمت انواع لوله مانند قیمت لوله گاز مانیسمان اهواز یا قیمت لوله سپاهان می باشد.

 

ارسال لیست خرید

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

خرید لوله و اتصالات آب در تاسیسات روستا

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید