لوگو هایپر تاسیسات روستا
۰

نمایندگی فروش سوپرپکس در رشت

تاسیسات روستا، نماینده سوپر پکس در گیلان، رشت

 

هایپر تاسیسات روستا: بهترین نمایندگی محصولات سوپرپکس در شهر رشت

 

"سوپر پکس" به عنوان تولید کننده لوله و اتصالات سیستم لوله کشی پکس، یکی دیگر از برندهای معتبر نمایندگی شده در هایپر تاسیسات روستا است. لوله‌ها و اتصالات پکس به دلیل انعطاف‌پذیری بالا، نصب آسان و دوام طولانی مدت، گزینه‌ای ایده‌آل برای سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و همچنین لوله‌کشی آب سرد و گرم می‌باشند.

 

تاسیسات روستا، نماینده سوپر پکس در گیلان، رشت

 

لوله و اتصالات تک لایه هوشمند سوپرپکس

 

شرکت پارسیان پکس در سال 1386 با هدف تولید و ترویج استفاده از محصولات نوین تاسیساتی شکل گرفته و با توجه به شناخت کامل از کلیه سیستم های رایج لوله کشی در جهان، تصمیم به تولید سیستمی برتر در این زمینه گرفت. استقبال روز افزون مصرف کنندگان اروپایی و آمریکایی از سیستم های لوله کشی و گرمایش کفی با استفاده از لوله های Pex-a (روش پراکساید) این شرکت را بر آن داشت تا تحقیقات گسترده ای را در جهت انتقال تکنولوژی خاص تولید این سیستم به کشور ایران آغاز نماید.

تجربه 25 ساله بنیان گذاران این شرکت در زمینه سیستم های تاسیساتی موجب گردید تا این شرکت با دیدی روشن اقدام به انتخاب سیستمی کامل و اقتصادی جهت سیستم های لوله کشی و گرمایش کفی بنماید. نتیجه تحقیقات این شرکت در تولید اولین نمونه های لوله Pex-a در کشور ایران محقق گردید. هم اکنون پس از چندین سال تولید صنعتی، لوله های سوپرپکس در بالاترین کیفیت استاندارد در کشور ایران تولید می گردند.

 

تولیدات شرکت سوپرپکس بر اساس سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 استوار بوده و لوله های این شرکت بر اساس استاندارد ایزو 15875 تولید می شوند. گواهی صادره از مرکز استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران نیز اطمینان مصرف کنندگان این محصول را از کیفیت بالای آن تضمین می نماید.

 

لوله پکس چیست؟

 

پکس (pex) نوعی پلیمر مهندسی شده (فرایند شبکه ای کردن پلی اتیلن) است. PE مخفف پلی اتیلن و X به شبکه ای شدن اشاره می کند.

 

انواع لوله پکس

 

لوله های پکس در سه نوع:

  • pex_a (پراکساید)
  • pex _ b (سیلان)
  • pex _ c (الکترونی) تولید می گردند.

 

درباره مزیت های لوله پکس هوشمند تک لایه بیشتر بدانیم

 

 1. مقاومت بیشتر در برابر یخ زدگی و ترکیدگی

 

ساختار لوله های پکس در هنگام انبساط و فشار در اثر یخ زدن بخاطر انعطاف پذیری زیاد، لوله تا حدودی از سایز خود بزرگتر شده، و به خوبی در برابر ترکیدگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. در حالی که بجز لوله نام برده در دیگر لوله ها اعم از گالوانیزه و پلیمری و یا حتی پنج لایه این موضوع صدق نمی کند.

 

2.  تحمل فشار بیشتر اجسام و یا مقاومت در برابر ضربات مکانیکی

 

لوله های پنج لایه در برابرتحمل فشار مکانیکی و یا کششی اجسام بر روی آنها آسیب پذیرترند و به راحتی از بین می روند.

 

3. عدم شکسته و جدا شدن لوله در اثر خم و تا شدن

 

جهت خم نمودن لوله های پنج لایه باید دقت زیادی نمائید چون با یک بار خم شدن بیش ازحد، شکسته و از بین می روند. در این جور مواقع یا باید از رابط استفاده کنید یا لوله را کلا تعویض نمائید. درحالی که لوله تک لایه قادر است به حالت خود برگردد این موضوع در گرمایش از کف بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

4. خاصیت برگشت پذیری یا حافظه حرارتی

 

بجز لوله پکس تک لایه هیچ لوله ای توان برگشت پذیری به حالت اولیه را ندارد. یعنی اگر در اثر خم شدن زیاد خم و یا حتی له شده باشد، می تواند با آبگرم و یا حرارت بوسیله سشوار به حالت اولیه باز گردد. لوله پنج لایه فاقد این مزیت است.

 

5. امکان استفاده از اتصالات پلیمری مهندسی شده

 

در لوله های پکس هوشمند pex_a دست شما برای استفاده و انتخاب اتصالات پلیمری باز است. این اتصالات با فن آوری به روزی تولید شده اند و با کیفیت زیادی که دارند توجه عده ای را به خود جلب نموده اند مانند کسانی که در محیط های مرطوب ساکن هستند و لوله و اتصالات آنها دچار خوردگی و زنگ زدگی می شوند.

 

6. قابلیت تعویض لوله در صورت استفاده از خرطومی

 

لوله های پکس تک لایه بخاطر نرمی و انعطافی که دارند به راحتی قادرند در غلاف خرطومی قرار گرفته و در صورت آسیب دیدن به هر دلیلی، بدون خرابی لوله جدید جایگزین آن شود. (البته فقط در سیستم کلکتوری مانند سرد، گرم و یا شوفاژ) در صورتی که لوله پنج لایه بخاطر فلز موجود در آن قادر به جابجایی و تعویض نخواهد بود.

 

7. راندمان بیشتر گرما بخاطر حذف فلز درلوله های سیستم گرمایش از کف

 

در گرمایش از کف هر چقدر که لوله بتواند گرمای بیشتری از خود ساطع کند در مصرف انرژی بیشتر صرفه جویی شده است ضمنی که راندمان بیشتری نیز دارد در صورتی که در لوله های پنج لایه بخاطر فلز آلومینیوم موجود در آن تا حدودی از پرت گرمای آن گرفته خواهد شد. (در گرمایش از کف)

 

8. قابلیت استفاده ازسیستم کلکتوری و حذف اتصالات در کف

 

با استفاده از سیستم لوله کشی کلکتوری عملا اتصالات در کف حذف می شوند و این یعنی خداحافظی با نشتی. البته ناگفته نماند با لوله پنج لایه نیز قادر به استفاده از سیستم کلکتوری نیز هستید. که بیشتر منظور ما مقاومت زیاد لوله های تک لایه در برابر حوادث کارگاهی است ولی با دیگر لوله ها مانند فلزی و غیره امکان سیستم کلکتوری وجود نخواهد داشت.

 

9. کاهش ارتفاع کف سازی

 

به طور کلی در سیستم کلکتوری و استفاده از لوله های با ضخامت کم و همچنین عدم قرار گیری لوله ها بر روی یکدیگر کف سازی زیادی نخواهید داشت که این می تواند دو مزیت به همراه داشته باشد مانند:

  • کاهش مصالح ساختمانی
  • کم شدن وزن سقف

 

10. حذف اورینگ در اتصالات پلیمری و برنجی

 

تمام اتصالات اعم از برنجی و یا پلیمری pex- a تولید شده فاقد اورینگ هستند و در هنگامی که در جای خود محکم شوند محال است که دچار نشتی و یا در رفتگی شوند در صورتی که در اتصالات پنج لایه بخاطر استفاده از اورینگ و نوع آب بندی احتمال پارگی، نشتی، و در رفتن لوله از اتصال (خطای مجری در هنگام سفت نکردن مهره و ماسوره) همواره وجود دارد.

 

11.  لوله های پکس تا سایز 110 تولید می شوند در حالی که در لوله های پنج لایه اینطور نیست و محدویت وجود دارد

 

12. دراتصالات پکس (پلیمری مهندسی شده ppsu) در سایزهای مخصوصا بالا آب بندی اتصالات به درستی انجام می گیرد در حالی که در اتصالات پنج لایه به صورت پرسی انجام می گیرد و احتمال نشتی در اثر انقباض و انبساط همواره وجود دارد.

 

13. ضریب خطای نصاب در هنگام لوله کشی

 

تاسیسات روستا، نماینده سوپر پکس در گیلان، رشت

 

چرا باید محصولات سوپرپکس را در رشت، از فروشگاه تاسیسات روستا تهیه کنیم؟

 

 

1. قیمت مناسب:

 

یکی از بزرگترین مزایای خرید محصولات سوپرپکس از هایپر تاسیسات روستا، قیمت مناسب و رقابتی محصولات است. این فروشگاه با ارائه تخفیف ها و پیشنهادات ویژه، امکان خرید اقتصادی و به صرفه را برای مشتریان عزیز رشت فراهم می کند.

 

2. خدمات عالی

 

تیم حرفه ای و مجرب هایپر تاسیسات روستا همواره آماده ارائه خدمات برتر به مشتریان است. از مشاوره قبل از خرید تا خدمات پس از فروش، تمامی نیازهای شما با دقت و حساسیت پاسخ داده می شود.

 

3. نمایش عالی محصولات

 

در هایپر تاسیسات روستا، محصولات سوپرپکس به شکلی جذاب و دلنشین به نمایش گذاشته شده اند. این فروشگاه با ایجاد فضایی مدرن و خوش آمدگو، تجربه خریدی لذت بخش و راحت را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

 

4. سهولت انتخاب

 

با توجه به تنوع محصولات و نمایشگاه وسیع، انتخاب محصول مناسب از برند سوپرپکس برای مشتریان در هایپر تاسیسات روستا بسیار آسان است. می توانید به راحتی محصولات مختلف را مقایسه کرده و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

 

نتیجه‌گیری

 

"هایپر تاسیسات روستا" با ارائه انواع لوله و اتصالات ساختمانی از برند سوپر پکس، به عنوان بزرگترین فروشگاه تخصصی لوله و اتصالات در شهر رشت شناخته می‌شود. کیفیت بالا، تنوع محصولات، مشاوره تخصصی و قیمت مناسب از جمله عواملی هستند که این فروشگاه را به انتخابی ایده‌آل برای پیمانکاران و افرادی که به دنبال تجهیزات ساختمانی هستند، تبدیل کرده است. اگر به دنبال محصولات با کیفیت و خدمات بی‌نظیر هستید، هایپر تاسیسات روستا بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

ارسال لیست خرید

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

خرید لوله و اتصالات آب در تاسیسات روستا

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید